Kim jesteśmy?

Jesteśmy grupą profesjonalistów zakochanych w świecie obserwowanym przez oko kamery. Kadr, barwa, detal, magia montażu, efekt. Nie interesuje nas bylejakość i ilość. Nakręca nas tworzenie pięknych obrazów.

Dlaczego Coloroffon? Bo na początku był kolor.

Marzenie o miejscu, w którym ta wymagająca ogromnej wrażliwości część postprodukcji będzie rozwijać się w twórczej atmosferze. Gdzie przy kubku dobrej kawy można namalować wyjątkowy kadr. Zbudowaliśmy więc Dom pełen miłości do tego, co robimy.

Dom, w którym Twoja kreacja czuje się jak u siebie.

Wiemy, że szukasz miejsca, w którym chce się pracować. Ludzi, którym możesz zaufać. Których wiedza i doświadczenie dadzą Ci pewność, że ostatni etap produkcji przebiegnie według planu. Jesteśmy po to, aby zadbać o najdrobniejszy szczegół postprodukcji, od digitalizacji plików kamerowych, przez montaż i korekcję po zaawansowany online, aż do finalnej dystrybucji Twoich obrazów.

Co robimy?

Zapewniamy zaangażowanie, wiedzę i doświadczenie. Oferujemy montaż offline na planie i w naszym studio, digitalizację plików, kolorkorekcję, zaawansowany montaż online, animację 2D i 3D, udźwiękowienie i dystrybucję plików emisyjnych. W pakiecie dokładamy atmosferę Domu, do którego chce się wracać, także po dobre jedzenie i uwielbiane przez naszych Klientów wygodne huśtawki…

Dom tworzą

Mocno wierzymy,
że kiedy tworzy się z pasją,
rodzi się magia.

Magdalena Widuch

CEO

CEO Producentka o rozległym doświadczeniu zdobytym w ciągu wielu lat pracy w branży reklamowej i filmowej. Tytan pracy, założycielka Coloroffon, która od 5 lat dba o stabilny rozwój studia.

Joanna Myszor

Head of Production

Szefowa działu produkcji. W branży filmowej oraz reklamowej od kilkunastu lat jako kierownik produkcji, postprodukcji, koordynator produkcji reklam. Pracowała dla takich klientów jak: Biedronka, Rossmann, Obi a także przy filmach dokumentalnych i fabularnych (m.in. dok. „Newborn” reż. L. Duda, „Matka” reż. Lee Mackintosh Jones, czy „Kurier” reż. W. Pasikowski).

Aneta Wyszyńska-Uryś

Head of Feature Films

Szefowa działu filmowego. Kierownik postprodukcji, której kariera w branży rozwija się od blisko piętnastu lat. W ciągu ostatniej dekady, odpowiadała za koordynację lub nadzór nad postprodukcją ponad 50 filmów fabularnych ale także krótkich metraży, dokumentów i seriali. Pracowała w tym czasie przy takich tytułach jak: „Wszystko dla mojej matki”, „Kamerdyner”, „Krew Boga”, „Plan B”, „Ostatnia rodzina”, „Wołyń”, „Body”.

Krzysztof Karnicki

Head of Online

Szef działu online. W ciągu ponad 20 lat pracy, realizował projekty reklamowe dla największych polskich oraz międzynarodowych marek. Pracował m.in. dla Burger King, Calsberg, Coca Cola, Danone, KFC, Lay's, Mars, Pepsi, P&G, Renault, T-Mobile, Grupy Żywiec, mBank, Orlen, Pekao, PZU, TVP czy TVN.

Waldemar Woźniak

Head of 3D

Szef działu animacyjnego. Z postprodukcją reklamową oraz filmową związany od 1998 r.. W tym czasie zaangażowany był w realizację efektów specjalnych do filmów fabularnych, m.in.: „Kamerdyner”, „Kobiety mafii”, „Twarz”, „Córki dancingu”, „Sala Samobójców” czy „Ile waży koń trojański”. Pracował także jako prowadzący i wykonawca cinematików do gier komputerowych „Pray 2”, „Total War: Warhammer 2”, „Super City" i shortów: „Legendy Polskie. Film Twardowsky. Allegro", „Legendy Polskie. Film Smok. Allegro”, „Ambition”, „Ambition Epilog”, „Viking 2 - Teaser".

Ta strona używa plików cookies (cisteczka).    Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ